Filters
Filtruj
Średnica koła (D)
Średnica koła (D)
Obudowa
Obudowa
hamulec
hamulec
Wymiar płyty montażowej (L x B)
Wymiar płyty montażowej (L x B)
Udźwig [kg]
Udźwig [kg]
Piasta
Piasta
Bieżnik
Bieżnik
Wysokość zestawu (H)
Wysokość zestawu (H)
Szerokość bieżnika (l3)
Szerokość bieżnika (l3)
Twardość bieżnika
Twardość bieżnika
Łożyskowanie koła
Łożyskowanie koła
Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)
Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)
Wymiar otworów płyty montażowej (s)
Wymiar otworów płyty montażowej (s)
Producent
Producent
Czas realizacji
Czas realizacji
Cena
Cena
Zestawy kołowe RE.FF-SBF-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, stalowa, z blokadą
Specyfikacja
Materiał
Wtryskiwany poliuretan, twardość 55 wg skali Shore D.
Korpus koła
Technopolimer na bazie poliamidu (PA).
Rodzaj łożyskowania.
Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304 (wersja SST), obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.
Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.
Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304 (wersja SST), obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.
Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.
Obudowa nie wymaga konserwacji.
W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):
- Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana lub ze stali nierdzewne AISI 304;
- Widelec: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304;
- Bieżnia łożyska kulkowego: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304;
- Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
- Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
- Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer
Blokada
Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej lub stali nierdzewnej (wersja SST).
Wykonania standardowe
- PBL: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SBL: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SBF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FBL: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, z blokadą.
Oznaczenie materiału obudowy:
- N: obudowa ze stali ocynkowanej.
- N-SST: obudowa ze stali nierdzewnej AISI 304.
Informacje
Zastosowania
Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Więcej informacji technicznych: patrz karta katalogowa RE.FF.
Rysunek techniczny
Sortuj wg:
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.