Firma Akcesoria CNC powstała w 2005 roku w Augustowie jako realizacja mojego hobby. Wszystko zaczęło się od tego że w tym czasie w Polsce trudno było znaleźć elementy służące do budowy maszyn i prototypów. Jeśli już ktoś posiadał takie części były one drogie i najczęściej dostępne na zamówienie.

Ponieważ lubiłem budować maszyny oraz układy elektroniki i automatyki a nie miałem skąd pozyskiwać części do realizowania swojego hobby zacząłem samodzielnie importować elementy z „za granicy”. Znalazłem kilka firm, które pomogły mi w wyselekcjonowaniu towaru dobrej jakości oraz obsłudze zamówienia. Ponieważ jednorazowe zamówienia, które robiłem u dostawców lub producentów przekraczały moje potrzeby zacząłem sprzedawać te części. Tak naprawdę to od samego początku planowałem sprzedaż ponieważ wiedziałem że ilości jakie muszę zamawiać są za duże jak na moje potrzeby. Międzyczasie uruchomiłem produkcję układów sterujących maszynami CNC i innej drobnej elektroniki. W pierwszych kilku latach działalności firma mieściła się w jednym pokoju a magazyn w garażu. Z biegiem czasu poszerzałem ofertę o inne elementy mechaniczne potrzebne przy budowie i serwisie maszyn oraz układy automatyki przemysłowej, elektroniki i narzędzia. W tej chwili w sklepie posiadam ponad 300.000 produktów . Współpracuje z wieloma światowymi producentami, dostawcami i dystrybutorami części i narzędzi. Na podręcznym magazynie posiadam prawie 20.000 najbardziej popularnych produktów, które dostarczam klientom w 24 godziny a większość pozostałych produktów z oferty mogę dostarczyć w 3-5 dni.

Od samego początku istnienia działalności stawiałem na jakość produktów, dobrą cenę, szybką dostawę, miłą i wygodną obsługę.
Ponieważ dobrze znam języki programowania w tym programowania stron internetowych postawiłem na sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego. Uruchomiłem sklep internetowy. Na początku nie było łatwo. Internet nie był tak popularny jak dziś, sklepów internetowych i osób kupujących w internecie nie było zbyt wiele ale okazało się że klienci zaczęli dostrzegać zalety kupowania w internecie - jawna cena bez proszenia o ofertę, wgląd w dostępność towaru, możliwość oglądnięcia towaru na zdjęciu i poczytania opisu produktu. Obecnie sklep obsługuje prawie 50.000 klientów, cieszę się że w śród nich są osoby, które pierwsze zamówienia składały w 2005 roku.

Firmę prowadzę wspólnie z żoną, zatrudniamy około 40 osób. Ja nadal zajmuje się automatyką, elektroniką i sklepem internetowym. Jest to moja pasja od dziecięcych lat, lubię to co robię, lubię rozwój i działanie. Żona to bardziej ścisły, ekonomiczny umysł. Dba ona o firmę od strony analityczno -finansowej, ale zna się również doskonale na towarze, który sprzedaje. Przez wiele lat obsługiwała klientów sklepu i robiła zamówienia do dostawców.

Pozdrawiam

Robert Taraszkiewicz

o firmie EBMiA