Koło do zastosowań ogólnych, obudowa z blachy stalowej RE.C6-050-FBL - obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blo

Zdjęcia poglądowe, mogą różnic się od stanu rzeczywistego.

Koło do zastosowań ogólnych, obudowa z blachy stalowej RE.C6-050-FBL - obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blo

Kółko obrotowe fi 50mm poliuretanowe z otworem montażowym, nośność 55 kg RE.C6-050-FBL

Indeks: RE.C6-050-FBL
Kategoria: Koła do zastosowań ogólnych, obudowa z blachy stalowej RE.C6-FBL - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady
EAN: 8055007409143
Waga: 0.13 kg
4 Przedmioty
Parametry:
Średnica koła (D):50
Obudowa:skrętna z otworem montażowym przelotowym
Hamulec:nie
Udźwig [kg]:55
Piasta:technopolimer na bazie poliamidu (PA)
Producent: Elesa+Ganter

Wysyłamy z magazynu w 24h

Dostawa od 11,50 zł i Koszt oraz rodzaj dostawy może ulec zmianie, jeżeli dodasz inne produkty
28,93 zł
Cena Brutto / szt.

23,52 zł bez VAT

Zapytaj o produkt

Zapytaj o Kółko obrotowe fi 50mm poliuretanowe z otworem montażowym, nośność 55 kg RE.C6-050-FBL

Zadaj pytanie

Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Twoja wiadomość*
Anuluj
Zamów przez telefon
Koło RE.C6-050-FBL to uniwersalne rozwiązanie do wielu zastosowań. Składa się z obudowy skrętnej z przelotowym otworem montażowym, piasty technopolimerowej na bazie poliamidu (PA) oraz bieżnika koła wykonanego z poliuretanu. Łożyskowanie koła odbywa się bezpośrednio w tarczy koła. Koło ma średnicę 50 mm i udźwig do 55 kg. Z powyższego koła można korzystać w wielu zastosowaniach, w tym wózkach transportowych, paletach i regałach. Jest ono idealne do transportu ciężkich przedmiotów i ma wytrzymałą obudowę skrętną i twardy bieżnik z poliuretanu o twardości 55 Shore D.
Dane techniczne
Średnica koła (D)
50
Obudowa
skrętna z otworem montażowym przelotowym
Hamulec
nie
Udźwig [kg]
55
Piasta
technopolimer na bazie poliamidu (PA)
Bieżnik
poliuretan
Otwór montażowy (d2)
10
Wysokość zestawu (H)
66
Szerokość bieżnika (l3)
18
Twardość bieżnika
55 Shore D
Łożyskowanie koła
otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła
Materiał obudowy
stal ocynkowana
Obciążenie dynamiczne #[N]
550
b3
24
d1
35
d2
10