Zestaw kołowy ze stalową obudową RE.E2-180-FBL-N - obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady

Zdjęcia poglądowe, mogą różnic się od stanu rzeczywistego.

Zestaw kołowy ze stalową obudową RE.E2-180-FBL-N - obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady

Kółko obrotowe fi 180mm gumowe z otworem montażowym, nośność 180 kg RE.E2-180-FBL-N

Indeks: RE.E2-180-FBL-N
Kategoria: Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E2-FBL-N - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady
EAN: 8055007122479
Waga: 2.28 kg
0 Przedmiot
Parametry:
Średnica koła (D):180
Obudowa:skrętna z otworem montażowym przelotowym
hamulec:nie
Udźwig [kg]:180
Piasta:Technopolimer na bazie polipropylenu (PP)
Producent: Elesa+Ganter

Wysyłamy z magazynu w 3 - 5 dni

Dostawa od 11,50 zł i Koszt oraz rodzaj dostawy może ulec zmianie, jeżeli dodasz inne produkty
130,21 zł
Cena Brutto / szt.

105,86 zł bez VAT

Zapytaj o produkt

Zapytaj o Kółko obrotowe fi 180mm gumowe z otworem montażowym, nośność 180 kg RE.E2-180-FBL-N

Zadaj pytanie

Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Twoja wiadomość*
Anuluj
Zamów przez telefon
Zestaw kołowy RE.E2-180-FBL-N to wytrzymały, wysokiej jakości produkt, który może być stosowany w wielu aplikacjach transportowych. Jego stalowa obudowa skrętna z przelotowym otworem montażowym i bez blokady zapewnia wytrzymałość i trwałość. Średnica koła wynosi 180 mm, a udźwig wynosi 180 kg. Piasta jest wykonana z technopolimeru na bazie polipropylenu (PP), a bieżnik koła z gumy wulkanizowanej NBR o twardości 83 Shore A. Łożyskowanie koła jest bezpośrednio w tarczy koła. Ten zestaw kołowy jest idealny do zastosowań transportowych, takich jak wózki, wózki transportowe, palety i regały.
Dane techniczne
Średnica koła (D)
180
Obudowa
skrętna z otworem montażowym przelotowym
hamulec
nie
Udźwig [kg]
180
Piasta
Technopolimer na bazie polipropylenu (PP)
Bieżnik
guma wulkanizowana NBR
Otwór montażowy (d2)
20
Wysokość zestawu (H)
214
Szerokość bieżnika (l3)
45
Twardość bieżnika
83 Shore A
Łożyskowanie koła
otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła
Materiał obudowy
stal ocynkowana
Obciążalność toczna #[N]
1300
Obciążenie dynamiczne #[N]
1800
b3
56
d1
102
d2
20