• Obniżka
Sterownik silnika krokowego SSK-B06 bis DM860E - 7.2A, 80VDC, krok/kierunek, Leadshine

Zdjęcia poglądowe, mogą różnic się od stanu rzeczywistego.

Sterownik silnika krokowego SSK-B06 bis DM860E - 7.2A, 80VDC, krok/kierunek, Leadshine

Indeks: SSK-B06 BIS DM860E
Kategoria: Sterowniki silników krokowych
EAN: 0089925920785
Waga: 0.3 kg
129 Przedmioty
Parametry:
Napięcie zasilania min-typ-max:18-80 VDC
Prąd fazowy PEAK  [A] min.:0.5
Prąd fazowy PEAK  [A] max.:7
Podział kroków  max.:1/512
Podział kroków  min.:1
Gwarancja: Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz gwarancję wydłużoną o 1 rok.

Wysyłamy z magazynu w 24h

Dostawa od 11,50 zł i Koszt oraz rodzaj dostawy może ulec zmianie, jeżeli dodasz inne produkty
ilość
cena brutto
3 +
297,75 zł
Promocja
Stara cena: 350,29 zł
315,26 zł
Cena Brutto / szt.

256,31 zł bez VAT

Najniższa cena produktu 315,26 zł z dnia 29.03.2024

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 350,29 zł

Zapytaj o produkt

Zapytaj o Sterownik silnika krokowego SSK-B06 bis DM860E - 7.2A, 80VDC, krok/kierunek, Leadshine

Zadaj pytanie

Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Twoja wiadomość*
Anuluj
Zamów przez telefon

Sterownik DM870 jest to wszechstronny. w pełni cyfrowy napęd silnika krokowego. zbudowany w oparciu o procesor DSP z zaawansowanym algorytmem sterowania. Zapewnia on wyjątkowy poziom płynności pracy silnika. jednocześnie zapewniając optymalny moment obrotowy podczas pracy silnika krokowego. Sterownik ten został wyposażony w łatwe w użyciu technologie autotestu oraz automatycznej konfiguracji. które to zapewniają maksymalizowanie osiągów podłączonych silników. Napędzane motory podczas pracy emitują znacznie mniejszy hałas. silniki mniej się grzeją ( mniejsze straty energii). jednocześnie zachowując płynność ruchu.

Podział ( mikrokrok) oraz prąd wyjściowy sterownika DM870 mają regulowane wartości. Pierwszy parametr może być ustawiony od pełnego kroku do 102.400 kroków/obrót silnika ( przy silniku 200 krokowym). Drugi parametr może być ustawiony w zakresie 0.5A do 7.0A.

Konfiguracja może odbywać się za pomocą przełączników umieszczonych na obudowie. lub przy pomocy programu konfiguracyjnego Protuner. Szczegóły możemy odnaleźć w instrukcji obsługi sterownika.

Ustawienie podziału kroku

Przy pomocy przełączników 5. 6. 7. 8 możemy ustawić podział zgodnie z poniższą tabelą:

Mikrokrok

Kroków/obr.(silnik 1.8o)

SW5

SW6 SW7

SW8

1 to 512

Domyślny/Wartość ustawiana w programie konfiguracyjnym

on

on on

on

2

400

off

on on

on

4

800

on

off on

on

8 1600

off

off on

on

16 3200

on

on off

on

32 6400 off on off on
64 12800

on

off off

on

128 25600 off off off on
5 1000

on

on on

off

10 2000 off on on off
20 4000

on

off on

off

25 5000 off off on off
40 8000

on

on off

off

50 10000 off on off off
100 20000

on

off off

off

125

25000

off

off off

off

Ustawienie prądu

Przy pomocy przełączników 1. 2 oraz 3 możemy ustawić wymagany dla silnika prąd dynamiczny. Konfiguracji możemy dokonać zgodnie z poniższą tabelą:

Prąd szczytowy

Prąd średni

SW1

SW2

SW3

Domyślny/Wartoś ustawiana w programie konfiguracyjnym (0.5 to 7.0A)

off

off

off

2.6A

1.8A

on

off

off

3.4A

2.4A

off

on

off

4.0A

2.8A

on

on

off

4.8A

3.4A

off

off

on

5.4A

3.8A

on

off

on

6.1A

4.3A

off

on

on

7.0A

5.0A

on

on

on

Uwaga: Ze względu na indukcyjność uzwojeń silnika. średnia wartość prądu w uzwojeniu silnika może być niższa niż ustawiona wartość. szczególnie przy wyższych prędkościach pracy.

Ustawienie prądu postojowego
Przy pomocy przełącznika 4 możemy ustawić ograniczenie prądu podczas postoju - Ustawienie przełącznika na ON załącza redukcję prądu podczas postoju ( 50%). pozycja OFF brak funkcji automatycznej redukcji prądu podczas postoju. Funkcja ta może przyczynić się do ograniczenia grzania się silnika. Szczegółowy opis tej funkcjonalności zawarty jest w instrukcji obsługi.

Przy pomocy tego swicha możemy również uaktywnić funkcję autotestu oraz automatycznej konfiguracji - przełączamy swich nr 4 dwukrotnie w ciągu 1 sekundy. w wyniku czego sterownik dokona pomiaru parametrów silnika- dzięki czemu dostosuje swoje nastawy tak. aby osiągnąć jak najwyższą wydajność. Szczegółowy opis tej funkcjonalności zawarty jest w instrukcji obsługi.

Typowe podłączenie

Sterownik silnika krokowego DM870 sterowany jest sygnałami kroku i kierunku ( step&dir  - posiada optoizolowane wejścia). Standardowe sygnały sterujące w połączeniu z szerokim zakresem napięć zasilających sprawiają. że jest to sterownik. który w łątwy sposób możemy zaadoptować do nowych lub modernizowanych aplikacji.




Wymiary mechaniczne

Sterownik DM870 posiada kompaktową obudowę wyposażoną w radiator. Dzięki zaawansowanym algorytmom sterowania grzanie silnika oraz samego sterownika jest zredukowane. W większości aplikacji wystarczające jest chłodzenie grawitacyjne.




W razie jakichkolwiek pytań odnośnie sterownika DM870 lub innego produktu z naszego sklepu zachęcamy do kontaktu z naszym działem pomocy technicznej. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Dane techniczne
Napięcie zasilania min-typ-max
18-80 VDC
Prąd fazowy PEAK  [A] min.
0.5
Prąd fazowy PEAK  [A] max.
7
Podział kroków  max.
1/512
Podział kroków  min.
1
Regulacja prądu
Płynna
Możliwość konfiguracji przez PC
Tak
Sugerowane do silników [Nm]
8
Optoizolacja wejść
Tak
Maks. częstot. sygnałów wej. [kHz]
200
Protokół komunikacji
-

Instrukcja montażu sterowników
Pobierz

Instrukcja DM870 EN.pdf
Pobierz

ProTuner DM Setup 2013-11-06 EBM
Pobierz