Łożysko jest przeznaczone do montażu w kompresorach klimatyzacji samochodów osobowych , może pracować w sprzęgłach połączonych na stałe z kompresorem, sterowanych elektrozaworem - klimatyzacja automatyczna - jak również sprzęgłach elektromagnetycznych załączanych elektromagnesem - klimatyzacja manualna .
Zalecane do kół pasowych powyżej Ø 105 mm.
Zastosowanie w sprężarkach, pompach:
NIPPONDENSO : 10PA15A , 10PA15C , 10PA15E , 10PA15L , 10PA15LC , 10PA15SC , 10PA15VC , 10PA17A , 10PA17C , 10PA17E , 10PA17H , 10PA17J , 10PA17K , 10PA17VC , 10PA20C , 10PA20H , 10PA20J , 10S11C , 10S11P , 10S13C , 10S13P , 10S15C , 10S15L , 10S17C , 10S20C , 10S20F , TV10CA , TV10CB , TV12C(R12) , TV12C(R134) , TV12EC(R12) , TV12SC(R134) , TV14C , TV14EC , TV14SC
Kompresory te są montowane do klimatyzacji w samochodach takich jak:
-
FORD Scorpio I
-
BMW E31 , E34 , E34 Touring , E36 , E36 Coupé , E36 Cabriolet , E38 , Z3 , Z3 coupé
-
HONDA Accord III , Legend ,Accord IV V VI , Shuttle , Accord V coupé , NSX Coupé
-
KIA Clarus / Credos , Sportage , Sorento , Carnival
-
TOYOTA Hilux Pick up , Land Cruiser , Land Cr 80 , Corolla , RAV 4 , Camry
-
MERCEDES klasy E: W124 , C124Coupé , S124Kombi , W124 , A124 oraz W126 klasy S, W201 klasy C , W463 klasy G , C107 i R107 klasy SL
-
MITSUBISHI Pajero II , Eclipse I i II
-
PORSHE 911
-
LAND ROVER Range Rover II , Freelander , Discovery I i II
-
GM Chevrolet Corvette '83
-
LEXUS ES , LS , GS
-
CHRYSLER 300 M , Le Baron , Le Baron Convertible , Neon PL , Voyager I ES , Jeep Gd Cherokke
-
ROVER 600
-
IVECO EuroTech - MP 190 E 39 FP-CT
-
JAGUAR XK 8 coupé , XK 8 Convert , XJ
-
SUZUKI Grand Vitara
-
ALFA ROMEO 155
-
FIAT Punto
-
LANCIA Lybra
Dane techniczne
Średnica zewnętrzna D [mm]
52
Średnica wewnętrzna d [mm]
35