Na stronie z opisem produktu podana jest informacja o przewidywanym czasie dostawy. W naszym sklepie produkty mogą mieć następujące opisy dotyczące dostępności:

  • Wysyłka w 24h - produkt znajduje się w magazynie. Zamówienie zostanie wysłane w dniu złożenia zamówienia jeżeli: zamówienie zostało złożone do godziny 14:00 i została wybrana opcja płatność „Płatność przy odbiorze”. Przy wybraniu opcji  „Zapłać przelewem, zapłać przelewem online  lub kartą” paczka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty
  • *24h  Dotyczy dostępności dla 1 sztuki. Przy zamówieniu więcej niż 1 sztuka, termin może ulec zmianie.
  • Przewidywana dostępność: np. około 3-5 dni roboczych, 30 dni – produkt nie znajduje się w naszych magazynach - orientacyjny czas potrzebny do wysyłki to wskazany przedział czasowy.
  • Na zamówienie – produkt nie znajduje się w naszych magazynach, towar na indywidualne zamówienie klienta, który nie podlega zwrotowi.


Ważne:

  • Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (zwykle 1 dzień lub w przypadku Poczty Polskiej 48h). Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie klienta zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę. Usługa jest dodatkowo płatna.
  • Przy zakupie produktów z różną dostępnością czas wysyłki kompletnego zamówienia będzie odpowiadał najdłuższemu podanemu terminowi.
  • Może się zdarzyć, że zanim Państwa zamówienie zostanie zweryfikowane przez dział obsługi sklepu produkt może zostać sprzedany innemu klientowi bądź może zostać zarezerwowany przez innego klienta.
  • O precyzyjny czas realizacji zamówienia zawsze można dowiedzieć się zadając pytanie naszemu pracownikowi np. w chwili potwierdzania przez niego zamówienia, telefonicznie lub e-mail`em.