Na stronie z opisem produktu podana jest informacja o przewidywanym czasie dostawy. W naszym sklepie produkty mogą mieć następujące opisy dotyczące dostępności:
- Wysyłka w 24h - produkt znajduje się w magazynie. Zamówienie zostanie wysłane w dniu złożenia zamówienia jeżeli: zamówienie zostało złożone do godziny 14:00 i została wybrana opcja płatność „Płatność przy odbiorze”. Przy wybraniu opcji „Zapłać przelewem, zapłać przelewem online lub kartą” paczka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty
- *24h Dotyczy dostępności dla 1 sztuki. Przy zamówieniu więcej niż 1 sztuka, termin może ulec zmianie.
- Przewidywana dostępność: np. około 3-5 dni roboczych, 30 dni – produkt nie znajduje się w naszych magazynach - orientacyjny czas potrzebny do wysyłki to wskazany przedział czasowy.
- Na zamówienie – produkt nie znajduje się w naszych magazynach, towar na indywidualne zamówienie klienta, który nie podlega zwrotowi.
Ważne:
- Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (zwykle 1 dzień lub w przypadku Poczty Polskiej 48h). Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie klienta zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę. Usługa jest dodatkowo płatna.
- Przy zakupie produktów z różną dostępnością czas wysyłki kompletnego zamówienia będzie odpowiadał najdłuższemu podanemu terminowi.
- Może się zdarzyć, że zanim Państwa zamówienie zostanie zweryfikowane przez dział obsługi sklepu produkt może zostać sprzedany innemu klientowi bądź może zostać zarezerwowany przez innego klienta.
- O precyzyjny czas realizacji zamówienia zawsze można dowiedzieć się zadając pytanie naszemu pracownikowi np. w chwili potwierdzania przez niego zamówienia, telefonicznie lub e-mail`em.