Sprzęgła kłowe

Sprzęgła kłowe

Sprzęgła kłowe to precyzyjne mechanizmy, których zadaniem jest przekazanie momentu obrotowego w wyniku zazębiania się dwóch piast. Piasty sprzęgła są czołowo uzębione a pomiędzy nimi znajduje się łącznik z tworzywa o konkretnej twardości dobranej do warunków pracy.

W ofercie znajdują się sprzęgła kłowe podzielone na kilka podkategorii w zależności od przeznaczenia.

Każde sprzęgło kłowe składa się z dwóch piast i łącznika.

Sprzęgła kłowe JM - Ekonomiczne bezluzowe sprzęgła kłowe wykonane z aluminium z elastycznymi łącznikami. Idealnie nadają się do precyzyjnego przenoszenia napędu w obrabiarkach i urządzeniach pomiarowych. Dostępne w rozmiarach od 20 do 65. Łączniki czerwone o twardości 98A Shore

Sprzęgła kłowe GH - typowe sprzęgła do połączeń zwykłych silników elektrycznych z elementami maszyn (pompy, wentylatory, przenośniki, itp.). Piasty sprzęgła wykonane z żeliwa lub aluminium. 

Sprzęgła kłowe Rotex GS - Bezluzowe sprzęgła kłowe firmy KTR wykonane z aluminium z elastycznymi łącznikami o różnej twardości. Idealnie nadają się do precyzyjnego przenoszenia napędu w obrabiarkach i urządzeniach pomiarowych. Dostępne w rozmiarach od 5 do 75. Producent KTR to najwyższa jakość.

Sprzęgła kłowe HRC – Sprzęgła do zastosowań podobnych jak sprzęgła GH. Charakteryzują się tym że są krótsze, bezpieczne (wkładka jest zabudowana kołnierzami) i występują wersję pod tuleję szybkiego montażu Taper Lock.

Miniaturowe sprzęgła kłowe SBK - Bezluzowe sprzęgła kłowe wykonane z aluminium. Do sprzęgieł pasują łaczniki firmy KTR co pozwala dobrać odpowiednią twardość oraz zapewnia wysoką wytrzymałość. Idealnie nadają się do precyzyjnego przenoszenia napędu w obrabiarkach i urządzeniach pomiarowych. Dostępne w rozmiarach od 9 do 19.

Sprzęgła EKL - Bezluzowe sprzęgła niemieckiego producenta R+W. Najwyższa jakość. Idealnie nadają się do precyzyjnego przenoszenia napędu w obrabiarkach i urządzeniach pomiarowych.

Sprzęgła JH - sprzęgła z łącznikiem z tworzywa. Konstrukcja umożliwia bezluzowe przenoszenie momentu obrotowego w nierównolegle ustawionych wałach zdawczym i odbiorczym

Rozwiń opis
Zwiń opis