Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4 - Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła

Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4 - Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła

Specyfikacja

Materiał

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg skali Shore A.

Korpus koła

Odlew żeliwny.

Wykonania standardowe

  • RBL: otwór bezpośrednio w tarczy koła. Tarcza została zaprojektowana tak, aby ułatwić dodatkowe modyfikacje np. wykonanie rowka wpustowego lub obudowy do zaciskania. Aby zapobiec zniszczeniu powłoki poliuretanowej, jakakolwiek obróbka koła musi być przeprowadzona przy maksymalnej temperaturze do 80° C. Jest to idealne rozwiązanie dla sprzętu z nietypowymi kołami jezdnymi.
  • RSL: piasta z łożyskiem kulkowym. Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń i ruchu ciągłego.

Informacje

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

Parametry doboru kół patrz  Dane techniczne-.

Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4 w połączeniu z metalowymi obudowami tworzą następujące zestawy kołowe:

  • RE.F4-H: koła z obudowami z galwanizowanej stali, do średnich i dużych obciążeń.
  • RE.F4-WH: koła z obudową ze stali spawanej, elektrolitycznie ocynkowanej, do średnich i dużych obciążeń.
  • RE.F4-WEH: koła z obudową ze stali spawanej elektrycznie, malowana proszkowo, do bardzo dużych obciążeń.

Warunki środowiskowe

Przeznaczone zarówno do stosowania w kontakcie z czynnikami atmosferycznymi, jak i w miejscach występowania alkoholi, glikoli. Niewskazane eksploatowanie w obecności słabych kwasów organicznych i nieorganicznych oraz pary wodnej.

Obciążalność toczna – siła/zadane obciążenie

Wykres przedstawia wartość siły jaką musimy zadziałać na koło, aby poruszało się ono ze stałą prędkością 4 km/h.

Punkt przecięcia wykresu z linią 50 N jest wartością maksymalnego obciążenia jednego koła, przyjętą dla 4-kołowego wózka napędzanego ręcznie przez jedną osobę. Wartość 50 N siły pociągowej wynika z uregulowań prawnych dotyczących bezpieczeństwa pracy, 200 N = 50N x 4 koła - co jest maksymalną siłą z jaką może oddziaływać operator wózka w sposób ciągły.

 

Poruszanie mechaniczne przy użyciu urządzeń holujących

Przy holowaniu mechanicznym prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od prędkości.

Temperatura

Jeżeli temperatura pracy dla danej aplikacji nie mieści się w standardowym zakresie temperatur, prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od temperatury.

Wykonania specjalne na życzenie

Otwór z rowkiem wpustowym zgodnie z UNI 6604, UNI 6607 i ISO 2941 (dla wersji RBL).

Rozwiń opis
Zwiń opis
Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4 - Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.