Filters
Filtruj

[1/min] n2

[1/min] n2

  i

  i

  nd

  nd

[kW] P1

[kW] P1

[Nm] MN

[Nm] MN

[Kw] Ps

[Kw] Ps

[Nm] M2

[Nm] M2

  f

  f

Pm [mm]

Pm [mm]

bm [mm]

bm [mm]

tm [mm]

tm [mm]

  Silnik

  Silnik

Dm [mm]

Dm [mm]

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

TM 030

TM 030

Posiadamy reduktory slimakowe wykonane w dziewięciu wielkościach. Oznaczenie wielkości określa odległość od osi ślimaka do osi ślimacznicy w przekładni. Przekładne są fabrycznie napełnione olejem, dlatego nie wymagają żadnej obsługi  ze strony użytkownika. Standardowo przekładnie dostarczamy w wersji umożliwiającej zamontowanie silnika kołnierzowego lub z zamontowanym silnikiem. Aby dobrać motoreduktor należy określić moc silnika lub żądana wartość momentu obrotowego na wyjściu przekładni.

Rozwiń opis
Zwiń opis

Oznaczenia:

n1[1/min]:prędkość obrotowa wału napędowego (wejściowego)
n2[1/min]:prędkość obrotowa wału zdawczego (wyjściowego)
i:przełożenie
Ps [kW]:moc silnika
P1 [kW]:moc przekładni na wale napędowym (wejściowym)
P2 [kW]:moc przekładni na wale zdawczym (wyjściowym)
M1 [Nm]:moment obrotowy na wale napędowym (wejściowym)
Mn:to nominalny moment obrotowy na wale zdawczym (wyjściowym) przekładni
f:współczynnik mocy
ηd:sprawność dynamiczna - sprawność przekładni po ustaleniu prędkości obrotowej i temperatury
TM 030
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.