Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Otwór montażowy (d2)

Otwór montażowy (d2)

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E3-N - wieniec koła z wulkanizowanej gumy

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E3-N - wieniec koła z wulkanizowanej gumy

Specyfikacja

Wieniec

Guma wulkanizowana NBR, twardość 83 wg skali Shore A.

Korpus koła

Dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami.

Rodzaj łożyskowania.

Niedemontowalne łożysko ślizgowe wykonane z technopolimeru na bazie poliamidu (PA).

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 2300N.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 2300N. Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana;
  2. Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Sprężyna z hartowanej stali węglowej.

Wykonania standardowe (koło łożyskowane ślizgowo)

  • PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SBF-N: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FBL-N: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FBF-N: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, z blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Koła RE.E3 mogą być stosowane do różnego rodzaju wózków pracujących przy średnio-lekkich obciążeniach, również do pracy na zewnątrz. Typowe zastosowanie: przemysłowe wózki transportowe, wózki na odpady.

W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.E3-.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E3-N - wieniec koła z wulkanizowanej gumy
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.