Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe do średnich i dużych obciążeń RE.F8-SBL-H - Obudowa skrętna z płytą montażową, bez blokady

Zestawy kołowe do średnich i dużych obciążeń RE.F8-SBL-H - Obudowa skrętna z płytą montażową, bez blokady

Specyfikacja

Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA).

Mocowanie koła

Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z galwanizowanej stali. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7300N. Zapewnia parametry pracy odpowiednie do ciężkich zastosowań przemysłowych.

blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana

Wykonana z galwanizowanej stali.Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa nie wymaga konserwacji. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenia do 7300N. Zapewnia parametry pracy odpowiednie do ciężkich zastosowań przemysłowych.

W skład obudowy wchodzi (rys. 1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
  2. Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
  4. Tuleja osiowa: śruba i nakrętka ze stali klasy 8.8
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Blokada przednia (RE.F8-100-125) lub blokada tylna (RE.F8-150-200) uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej. Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów. Skuteczność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8. (tylko w przypadku kół z blokadą tylną RE.F8-150-200).

Wykonania standardowe

  • PBL-H: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SBL-H: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SBF-H: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Odpowiednie do dużych obciążeń. Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.F8-.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe do średnich i dużych obciążeń RE.F8-SBL-H - Obudowa skrętna z płytą montażową, bez blokady
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.