Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E3-SBF-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, z blokadą

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E3-SBF-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, z blokadą

Specyfikacja

Wieniec

Guma wulkanizowana NBR, twardość 83 wg skali Shore A.

Korpus koła

Dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami.

Rodzaj łożyskowania.

Niedemontowalne łożysko ślizgowe wykonane z technopolimeru na bazie poliamidu (PA).

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 2300N.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 2300N. Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana;
  2. Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Sprężyna z hartowanej stali węglowej.

Wykonania standardowe (koło łożyskowane ślizgowo)

  • PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SBF-N: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FBL-N: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FBF-N: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, z blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Koła RE.E3 mogą być stosowane do różnego rodzaju wózków pracujących przy średnio-lekkich obciążeniach, również do pracy na zewnątrz. Typowe zastosowanie: przemysłowe wózki transportowe, wózki na odpady.

W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.E3-.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.E3-SBF-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, z blokadą
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.