Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Otwór montażowy (d2)

Otwór montażowy (d2)

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe RE.FF-FBF-N - Obudowa skrętna z przelotowym otworem montażowym, stalowa, z blokadą

Zestawy kołowe RE.FF-FBF-N - Obudowa skrętna z przelotowym otworem montażowym, stalowa, z blokadą

Specyfikacja

Materiał

Wtryskiwany poliuretan, twardość 55 wg skali Shore D.

Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA).

Rodzaj łożyskowania.

Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304 (wersja SST), obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304 (wersja SST), obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.

Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana lub ze stali nierdzewne AISI 304;
  2. Widelec: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej lub stali nierdzewnej (wersja SST).

Wykonania standardowe

  • PBL: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SBL: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SBF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FBL: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FBF: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, z blokadą.

Oznaczenie materiału obudowy:

  • N: obudowa ze stali ocynkowanej.
  • N-SST: obudowa ze stali nierdzewnej AISI 304.

 

Informacje

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

Więcej informacji technicznych: patrz karta katalogowa RE.FF.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe RE.FF-FBF-N - Obudowa skrętna z przelotowym otworem montażowym, stalowa, z blokadą
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.