Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe RE.FF-SBL-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, stalowa, bez blokady

Zestawy kołowe RE.FF-SBL-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, stalowa, bez blokady

Specyfikacja

Materiał

Wtryskiwany poliuretan, twardość 55 wg skali Shore D.

Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA).

Rodzaj łożyskowania.

Otwór przelotowy bezpośrednio w tarczy koła.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304 (wersja SST), obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304 (wersja SST), obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.

Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana lub ze stali nierdzewne AISI 304;
  2. Widelec: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej lub stali nierdzewnej (wersja SST).

Wykonania standardowe

  • PBL: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SBL: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SBF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FBL: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FBF: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, z blokadą.

Oznaczenie materiału obudowy:

  • N: obudowa ze stali ocynkowanej.
  • N-SST: obudowa ze stali nierdzewnej AISI 304.

 

Informacje

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

Więcej informacji technicznych: patrz karta katalogowa RE.FF.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe RE.FF-SBL-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, stalowa, bez blokady
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.