Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Producent

Producent

Czas realizacji

Czas realizacji

Cena

Cena

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F2-SSL-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, bez blokady

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F2-SSL-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, bez blokady

Specyfikacja

Materiał

Miękki poliuretan, nalewany, twardość 75 wg skali Shore A.

Korpus koła

Odlew aluminiowy

Rodzaj łożyskowania.

Piasta z łożyskiem kulkowym. Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 2000 N.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 2000 N.

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.

Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  2. Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Sprężyna z hartowanej stali węglowej.

Wózek musi być obrócony, aby użyć blokady.

Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów.

Wykonania standardowe

  • PSL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SSL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SSF-N: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.F2-.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F2-SSL-N - Obudowa skrętna z płytą montażową, bez blokady
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.