Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe z obudową do bardzo dużych obciążeń RE.F4-SSF-WEH - Obudowa skrętna z płytą montażową, z blokadą

Zestawy kołowe z obudową do bardzo dużych obciążeń RE.F4-SSF-WEH - Obudowa skrętna z płytą montażową, z blokadą

Specyfikacja

Materiał

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg skali Shore A.

Korpus koła

Odlew żeliwny.

Rodzaj łożyskowania.

Piasta z łożyskiem kulkowym. Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń i zastosowań przy pracy ciągłej.

Obudowa stała z płytą montażową

Elementy stalowe spawane elektrycznie, malowane proszkowo na kolor ciemnozielony. Obudowa zaprojektowana tak, aby przenosić obciążenia do 23000N. Dedykowane do ciężkich zastosowań przemysłowych i ciężkich warunków użytkowania, jak uderzenia boczne lub wysokie prędkości.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Stal spawana elektrycznie, malowana proszkowo na kolor ciemnozielony.

Jednoczesne zastosowanie łożyska wzdłużnego i łożyska stożkowego zapewnia doskonałą manewrowość również przy pełnym obciążeniu i zwiększa odporność na uderzenia boczne. Układ jest wyposażony w systemy smarowania i samoodkręcania nakrętki blokującej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenosić obciążenia do 23 000 N. Rekomendowane do ciężkich zastosowań przemysłowych i ciężkich warunków użytkowania, jak uderzenia boczne, czy wysokie prędkości.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: stal kuta z wbudowaną szpilką, malowana proszkowo na kolor ciemnozielony;
  2. Widelec: elementy stalowe przyspawane do kołnierza, malowane proszkowo na kolor ciemnozielony;
  3. System rotacyjny: łożysko kulkowe i łożysko stożkowe;
  4. Smarownica;
  5. System zapobiegający samoodkręcaniu nakrętki blokującej.

Blokada

Podwójna tylna blokada z osobnym blokowaniem koła i płyty montażowej. Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry jednego z dwóch pedałów. Zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków. Skuteczność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.

Wykonania standardowe

  • PSL-WEH: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SSL-WEH: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SSF-WEH: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Odpowiednie do ciężkich zostosowań przemysłowych oraz trudnych warunków użytkowania jak uderzenia boczne lub wysokie prędkości. Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym, gwarantują doskonałą wytrzymałość toczną i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.F4-.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe z obudową do bardzo dużych obciążeń RE.F4-SSF-WEH - Obudowa skrętna z płytą montażową, z blokadą
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.