Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Otwór montażowy (d2)

Otwór montażowy (d2)

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Producent

Producent

Czas realizacji

Czas realizacji

Cena

Cena

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-FSL-N-ESD - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-FSL-N-ESD - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady

Specyfikacja

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 90 wg skali Shore A, ciemnoszary, niebrudzący

Oporność elektryczna < 109 ?.

Korpus koła

Odlew aluminiowy

Mocowanie koła

Piasta z krytymi łożyskami kulowymi.

Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.

Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  2. Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Sprężyna z hartowanej stali węglowej.

Wózek musi być obrócony, aby użyć blokady.

Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów.

Wykonania standardowe

  • PSL-N-ESD: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SSL-N-ESD: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SSF-N-ESD: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FSL-N-ESD: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FSF-N-ESD: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym oraz blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Doskonała obciążalność toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

Więcej informacji technicznych: patrz karta katalogowa RE.F5-ESD.

Właściwości i zastosowania

Specjalny poliuretan o oporności elektrycznej na poziomie <10 9 ? zapobiega gromadzeniu się ładunków elektrostatycznych. Koła RE.F5-N-ESD można stosować w „OBSZARACH CHRONIONYCH PRZED WYŁADOWANIAMI ELEKTROSTATYCZNYMI” w celu zminimalizowania ryzyka zniszczenia elementów (urządzeń) podatnych na ładunki elektrostatyczne.

Specyfikacja elektryczna spełnia wymagania przewidziane w normie ISO 22878:2004. Podane wartości oporności elektrycznej zmierzono w temperaturze od 18 do 25°C (zgodnie z przepisami). W przypadku warunków, w których temperatura robocza jest mniejsza niż 10°C, należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy ELESA+GANTER.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-FSL-N-ESD - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, bez blokady
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.