Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Wymiar płyty montażowej (L x B)

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Rozstaw otworów płyty montażowej (l2 x b2)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Wymiar otworów płyty montażowej (s)

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-N-ESD - Obudowa stała z płytą montażową, bez blokady

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-N-ESD - Obudowa stała z płytą montażową, bez blokady

Specyfikacja

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 90 wg skali Shore A, ciemnoszary, niebrudzący

Oporność elektryczna < 109 ?.

Korpus koła

Odlew aluminiowy

Mocowanie koła

Piasta z krytymi łożyskami kulowymi.

Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.

Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  2. Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Sprężyna z hartowanej stali węglowej.

Wózek musi być obrócony, aby użyć blokady.

Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów.

Wykonania standardowe

  • PSL-N-ESD: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SSL-N-ESD: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SSF-N-ESD: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FSL-N-ESD: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FSF-N-ESD: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym oraz blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Doskonała obciążalność toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

Więcej informacji technicznych: patrz karta katalogowa RE.F5-ESD.

Właściwości i zastosowania

Specjalny poliuretan o oporności elektrycznej na poziomie <10 9 ? zapobiega gromadzeniu się ładunków elektrostatycznych. Koła RE.F5-N-ESD można stosować w „OBSZARACH CHRONIONYCH PRZED WYŁADOWANIAMI ELEKTROSTATYCZNYMI” w celu zminimalizowania ryzyka zniszczenia elementów (urządzeń) podatnych na ładunki elektrostatyczne.

Specyfikacja elektryczna spełnia wymagania przewidziane w normie ISO 22878:2004. Podane wartości oporności elektrycznej zmierzono w temperaturze od 18 do 25°C (zgodnie z przepisami). W przypadku warunków, w których temperatura robocza jest mniejsza niż 10°C, należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy ELESA+GANTER.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-N-ESD - Obudowa stała z płytą montażową, bez blokady
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.