Filters
Filtruj

Średnica koła (D)

Średnica koła (D)

Obudowa

Obudowa

hamulec

hamulec

Udźwig [kg]

Udźwig [kg]

Piasta

Piasta

Bieżnik

Bieżnik

Otwór montażowy (d2)

Otwór montażowy (d2)

Wysokość zestawu (H)

Wysokość zestawu (H)

Szerokość bieżnika (l3)

Szerokość bieżnika (l3)

Twardość bieżnika

Twardość bieżnika

Łożyskowanie koła

Łożyskowanie koła

Czas realizacji

Czas realizacji

Producent

Producent

Cena

Cena

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-FSF-N - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, z blokadą

Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-FSF-N - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, z blokadą

Specyfikacja

Materiał

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg skali Shore A.

Korpus koła

Odlew aluminiowy

Rodzaj łożyskowania.

Piasta z łożyskiem kulkowym. Idealne rozwiązanie do dużych obciążeń.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana elektrycznie.

Wykonana z blachy stalowej, ocynkowanej. Obudowa została zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000 N.

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej.

Obudowa nie wymaga konserwacji.

W skład obudowy wchodzi (patrz rys.1):

  1. Płyta montażowa: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  2. Widelec: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  3. Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa, elektrolitycznie cynkowana;
  4. Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno;
  5. Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
  6. Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015, ciemnoszary technopolimer

Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.

Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady zapewniają minimalne gabaryty oraz maksymalny komfort obsługi.

Sprężyna z hartowanej stali węglowej.

Wózek musi być obrócony, aby użyć blokady.

Blokada jest prosta i efektywna w użyciu: załącza się ją oraz zwalnia poprzez naciśnięcie od góry, jednego z dwóch pedałów.

Wykonania standardowe

  • PSL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
  • SSL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
  • SSF-N: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FSL-N: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
  • FSF-N: koło z obudową skrętną i przelotowym otworem montażowym oraz blokadą.

 

Informacje

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.

W celu uzyskania dalszych informacji patrz RE.F5-.

Rozwiń opis
Zwiń opis
Zestawy kołowe ze stalową obudową RE.F5-FSF-N - Obudowa skrętną z przelotowym otworem montażowym, z blokadą
Rysunek techniczny
Aby sortować po cechach produktu kliknij w nazwę parametru.